esmaspäev, 24. juuni 2013

From Rivera's Groove Box #3: Gil Scott-Heron & Brian Jackson - The Bottle


Junior Vasquez used to close his nights at Sound Factory with song


Ma ei ole kõige suurem Scott-Heroni austaja, kuidagi olen tema loomingust kogu aeg mööda käinud. 'The Revolution Will Not Be Televised' on kodus plaadiriiulil olemas, kuid ega eriti muljet esmakuulamisel avaldanud. Sellise tuima loomana olen kogu aeg ka 'The Bottle'it vältinud, kuigi tundub, et see võimatu – see lugu on ju igal pool: paljusämplitud, remiksitud. Isegi korralik vikipeedia artikkel inglise keeles loole kirjutatud (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bottle). Mina otsustasin seda lugu kuulata lõpuks sellepärast, et sain teada, et see kiire tantsuka gruuviga jazz-funk lugu oli populaarne ka underground diskoklubides ja varajastes house klubides. New York legendaarses Sound Factory klubis lõpetas sealne resident deejay Junior Vasquez loo live versiooniga oma õhtuid. Loo albumi versiooni alguses ütleb Scott-Heron 'uno,dos,tres, cuatro' – ma arvan, et sain lõpuks teada kust pärineb sämpel Ian Pooley loost 'Quatro':


Underground house klassik, esindatud ka minule palju mõju avaldanud kogumikul 'DJ Lottie Presents The True Sound Of Ibiza Nights' (http://www.discogs.com/Lottie-The-True-Sound-Of-Ibiza-Nights/release/73252). Tõsiselt, kõik mida ma deejay kunstist tean, olen õppinud ma seda kogumikku kuulates.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar