pühapäev, 30. juuni 2013

From Rivera's Groove Box #12: Count Five - Psychotic Reaction


Punk before punk rock came to be

Vanakooli garaažirokk! Minu lemmikumaid rokihelisid. Kuulake seda lugu ja öelge mulle, et siin ei peitu punkroki juured! Need kutid koos teiste tolleaegsete garaažrokkaritega nagu The Sonics, Wailers, Stooges, Monks, Kingsmen, Pretty Things ja paljude teistega olid tõelised protopunkarid, ja seda just muusika mõttes. Haaknõelad, needid ja tagid mis kuuluvad visuaalse külje poole, need jah tulid hiljem. Aga ausalt, varajane garaažirokk (või popima nimega biitmuusika) oli minu meelest palju ehedam kui kogu see kerge poosetamine 'au, vaadake, ma olen nii teistsugune kui teie ja ei mängi reeglite järgi' mis siis peale tuli ja jäi. Eks see, et kogu vahepealne garaažiroki revival ilma tegi on ka tõestuseks, et need kutid tegid tollal ikka midagi tõeliselt fundamentaalset mis ka tänapäevalgi veel tunda annab. Count Five tähelend jäi aga üürikeseks, kõigest üks album 1966. aastast.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar