kolmapäev, 26. juuni 2013

From Rivera's Groove Box #9: The Rurals - Everything I Do



Hetkel elan ja töötan maal. Kui mõtlen, et olen suurema osa oma elust elanud maal, mitte linnas, tuleb tihti meelde deep house ansambel The Rurals. Nagu kollektivi nimi juba viitab, on tegu maakohas resideeruva ja kõige selle ümber keerleva rühmitusega mis pärit Ühendkuningriikidest, Devonist - eriti rohelisest kandist. 

Põhituumiku moodustas nende parimatel päevadel produtsent ja multi-instrumentalist Andy Compton ja laulja Marie Tweek. Praegusel ajal tundub, et The Rurals nime all tegutseb vaid Andy Compton üksi. The Rurals ei häbenenud intervjuudes kunagi, et nad on maalt pärit ja elavad seal - nad toonitasid uhkusega, et enamus nende loomingust on kirjutatud, saanud inspiratsiooni ja lindistatud maakohas. Otseselt lehmadest ja lammastest ei laulda, aga lugude pehmest kõlast saab aru, et selline muusika on saanud tulla ainult maalt, mitte kergelt hullumeelse linnaelu keskelt.

Ei, mul ei ole midagi linnaelu vastu. Olen linnas mõnda aega elanud, ja mul ei olnud selle vastu otseselt midagi. Tegelikult on siinsed linna minu jaoks liiga väiksed, tahaksin millalgi kogeda tõelist suurlinna melu, elada näiteks aasta või kaks London, New York või Hong Kongis.

Järgneva loo pidin ise Juutuubi üles laadima, sest nii uskumatu kui see ka ei ole, seda ei olnud netis kusagil. Eks viga ole selles, et see on siiski deep house, ehk tõelise nišimuusika kollektiiv ja ega eriti peale selle muusika austajate keegi neist midagi suurt ei tea, kui välja arvata mõni lugu mis mõne tuntuma downtempo kogumiku peale jõudnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar