laupäev, 24. august 2013

From Rivera's Groove Box #28: Neon Heights Feat. Zoe Johnston - Are We Thru (Larry Heard's Midnight Club Mix)



Ma nägin viga ja ma parandasin selle. Ei kusagil ülemaailmses internetiruumis ei olnud võimalik kuulata Larry Heard'i remiksi Neon Heights'i loole 'Are We Thru'. Õigemini, üks versioon oli, aga see ei olnud 'Midnight Club' remiks. Mis mul siis üle jäi kui see ise Youtube'i üles laadida, sest patt oleks maailmal vabalt mitte kuulamiseks lasta ühte parimat deep house lugu mida mina tean! Seda ei ole siiani digitaalsel kujul avaldatud, aga küll Glasgow Underground oma kataloogi digitaliseerimisega sinna kunagi jõuab. Ühtlasi, mõtlesin et peaks midagi enda juutuubi kanalile lisama, sest minu laaditud The Rurals videol on tekkinud pea 200 vaatamiskorda ja mulle on tekkinud subscribe'reid! Seda ma küll ei oodanud, tahtsin lihtsalt Youtube'i üles laadida midagi mida seal ei olnud. Aga tore kui inimestele meeldib!

Ma ei oleks seda lugu vist kunagi avastanud, kui ei oleks kahtluse peale 'et see vinüül võib ehk olla eriti äge, sest tegu on ju Larry 'Mr. Fingers' Heard'iga' seda plaati kasutatud kujul soetanud. Veel üks põhjus, miks vahest võib vinüülplaate endale lubada - paljud lood ei ole veel digitaliseeritud ega ei saagi omandada muudmoodi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar