teisipäev, 10. juuni 2014

From Rivera's Groove Box #89: Chuck Love & Spur Feat. Jennifer Grimm - Turn On (Chuck Love's Topcoast Mix)



Leidsin selle vanu CDsid sorades. Imeilus sügav hauss lugu veelgi imeilusamate vokaalidega ja sama ilusate klaveri ja flöödisoolodega. Chuck Love on multiinstrumentalist kes kaasab enda DJ settidesse ehtsaid instrumente mida ta siis ise plaatide miksimise vahele mängib. See CD kus mul see lugu peal oli on üks nendest mis ma valmistasin aastaid tagasi ette Tartu Noorteraadio deep house saatesse, mida oli mul au juhtida pool aastat millalgi 2007 aastal. Pisar tuli peaaegu silma mõeldes neile headele aegadele. Kooliasjad vallutasid kogu mu aja ning suure kahetsusega pidin saate tegemisest loobuma. Teha raadios saadet, kuigi Noorteraadio on veebiraadio, oli mu unistus ja on siiamaani. Vahest peab siin elus headest asjadest loobuma teiste asjade nimel, mis tihtipeale ei pruugi olla nii head, nagu aeg on hiljem näidanud...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar