esmaspäev, 15. september 2014

From Rivera's Groove Box #108: Helena Hauff - The Purely Painful Confrontation Of Opposites



Siin on kõige puhtam acid gruuv mida mina olen kuulnud pärast 1985 aasta Phuture 'Acid Trax'i. Ei mingit täidet, ainult stiilipuhas hape: Roland 808 trummid ja 303 tundmatuseni moonutatud bass. Osavalt kokkumiksitud, toores ja jõuline heli. Mõeldud tõelistele acid house fännidele, mitte mingitele klaverit ja vokaale armastavatele pehmekestele. Nägin täna unes, et olin mingil reivil ühes vanas küünis ning Helena Hauff mängis seal. Mul oli kaasas seesama plaat ja läksin küsima temalt autogrammi. Vestlesime põgusalt sellest, kuidas minu arvates on tegemist ühe parima acid plaadiga läbi aegade, tema aga päris minult mis mulle nendes lugudes nii meeldib. Ütlesin välja selle, mis postituse alguseski - tegemist on kõige puhtama acid gruuviga mida minu kõrvad kuulnud üle pika aja :) 

No mis hullud unenäod küll mul on, eks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar