neljapäev, 28. august 2014

From Rivera's Groove Box #105: Max Graef - Pedro



Kui pea on tühi, siis ei ole mõtet midagi kirjutada. Kui ei ole motivatsiooni, ei ole mõtet midagi teha, sest nagunii ei teeks hingega. Tänase päeva parimad mõtted: a) Helena Bonham Carter on mõne nurga alt vaadates meeletult ilus, ja siis mõne teise vaatenurga juurest täiesti õudukas, eriti kui tal on suitsukoni suus b) ma vajan tüdruksõpra kes aitaks mul seljakarvad aeg-ajalt ära eemaldada. Mõned mõtted olid veel, aga ma ei kirjuta neist. Sest need ei olnud head mõtted. Nad olid sellised masendavad. Väljas sajab vihma, aga mitte sellepärast ei ole mul mõttetud mõtted peas. Ma ei teagi miks mul on peas mõttetud mõtted.

Max Graef 'Pedro' sämplib muuseas sama lugu mida A Tribe Called Quest 'Bonita Applebum', ehks siis Ramp 'Daylight'. Tõenäoliselt MPCga tükkideks hakitud ja siis uuesti kokku pandud. Oleks palju ägedam, kui ehtsa rhodes elektriklaveriga mängitud, aga sämplimiskultuuril on suur roll tänapäevases house-muusikas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar